راه اندازی مرکز تماس هوشمند یا کال سنتر (call center) ، از مهمترین نیازهایی است که کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای بهبود فعالیت خود درصدد رفع آن هستند. ویپ تیک مراحل راهاندازی مرکز تماس VoIP را در شکل زیر توضیح داده است.
چه اقداماتی برای راهاندازی کال سنتر- مرکز تماس لازم است؟
• تماس با ویپ تیک
در مرحله اول برای ارتباط با کارشناسان ویپ تیک، با شماره ۳۸۹۱۵۵۳۵- ۰۵۱ تماس حاصل فرمایید. همچنین میتوانید فرم مشاوره با ما را پر کنید، تا همکاران ویپ تیک در واحد مشاوره و پشتیبانی برای راه اندازی مرکز تماس ویپ با شما تماس بگیرند.
• دریافت اطلاعات
برای راه اندازی مرکز تماس هوشمند – کال سنتر، ابتدا باید بدانیم شرکت شما چه سختافزارها و تجهیزاتی دارد و نیاز به کدام یک از تجهیزات ویپ دارید. همچنین اطلاع از تعداد خطوط شهری شما، نیاز شما به تماسهای همزمان و تعداد تماسهای ورودی / خروجی به ما در طراحی و راه اندازی سیستم مرکز تماس VoIP کمک میکند.
• معرفی خدمات و محصولات سیستم مرکز تماس ویپ تیک
پس از دریافت اطلاعات در خصوص تجهیزات و تعداد خطوط داخلی شرکت شما، نرم افزار مدیریت مرکزتماس ویپ تیک طی یک جلسه حضوری به شما معرفی خواهد شد. اگر امکان معارفه حضوری وجود نداشت، میتوانیم این جلسه را بهصورت آنلاین برای شما برگزار کنیم و امکانات مختلف نرمافزار را برایتان توضیح دهیم. طی این جلسه نیازهای شما بهصورت دقیق بررسی میشوند و مشاوره کامل در اختیارتان قرار میگیرد.
• امکان سنجی
پس از دریافت اطلاعات، کارشناسان ویپ تیک بهمنظور تأیید و بررسی تجهیزات موجود در دفتر شما، به آن محل اعزام میشوند.
• انتخاب افزونههای مناسب برای راه اندازی مرکز تماس هوشمند – کال سنتر
شما میتوانید در هرزمانی، چه در زمان تماس و چه در جلسه معارفه محصول نسبت به انتخاب افزونههای موردنظر خود اقدام کنید. اما پس از انجام امکان سنجی کارشناسان ویپ تیک بهطور مؤثرتری در انتخاب افزونهها به شما برای راه اندازی مرکز تماس ویپ کمک خواهند کرد.
• انتخاب تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری
اگر در دفتر شما، تجهیزات لازم برای راهاندازی نرمافزار ویپ VoIP وجود داشته باشد، نیازی به تهیه تجهیزات جدید وجود ندارد. اما در صورت نیاز به تهیه سختافزار و خرید تجهیزات ویپ، میتوانید با همکاری کارشناسان ما، بهترین سختافزارهای مناسب با نیاز خود را تهیه کنید.
• اعلام هزینهها و ارسال پیشفاکتور راه اندازی مرکز تماس هوشمند
در این مرحله، با توجه به سخت افزارها، نرمافزار و افزونههای انتخاب شده، قیمت نهایی اعلام و برای شما ارسال خواهد شد.
• نصب نرمافزار و سختافزار
پس از پرداخت هزینه، نرمافزار مدیریت مرکز تماس ویپ، برای کسب و کار شما راهاندازی میشود و به نماینده شرکت، تحویل داده خواهد شد. اکنون در شرکت شما راه اندازی مرکز تماس هوشمند – کال سنتر با موفقیت به پایان رسید.
• آموزش استفاده از نرمافزار ویپ
آموزش استفاده از سیستم ویپ یکی دیگر از خدمات مرکز تماس ویپ تیک میباشد که بهطور کامل به مشتری شرح داده خواهد شد.
• مشاوره با متخصص
با ما در ارتباط باشید تا مرحله دهم را با شما بررسی کنیم.
در مقاله هفت مرحله راه اندازی ویپ Voip تمامی مراحل راه اندازی تلفن ویپ به طور کامل شرح داده شده است. برای پیاده سازی سیستم تلفن VoIP بایستی تمام تجهیزات فعلی ، تعداد تماس ها و کاربری ویپ در سازمان یا شرکت شما به طور دقیق بررسی شود. بدین منظور می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در خرید VoIP و تجهیزات VoIP همراهی کنند. توجه داشته باشید قبل از خرید ویپ و راه اندازی VoIP بایستی زیر ساخت شبکه سازمان یا شرکت شما بررسی شود . خرید تجهیزات VoIP، راه اندازی ویپ، نگهداری و پشتیبانی VoIP تخصص ویپ تیک است.