رد کردن لینک ها

سیستم تلفن ویپ برای شرکت های متوسط و بزرگ

سیستم تلفن ویپ برای شرکت های متوسط و بزرگ

ازجمله کاربردهای تلفن گویای ویپ VOIP در شرکت‌های متوسط و بزرگ است. شرکت‌ها به‌واسطه دوستان و آشنایان و شرکت‌های دیگر با سیستم تلفن ویپ آشنا می‌شوند. نیازمندی شرکت‌ها را بر اساس نیازشان به مرکز تلفن ویپ می‌توان به دودسته تقسیم کرد. اول شرکت‌های کوچک و متوسط که تمایل دارند از دید مشتری‌های خود شرکت پیشرفته و قابل‌اعتمادی به نظر آیند. به‌طور حتم وقتی مشتری با کسب و کار شما تماس می‌گیرد تنها از طریق سیستم تلفن با شرکت شما آشنا خواهد شد.

دوم شرکت‌های بزرگ، که به‌طورمعمول دارای شعبه‌های زیادی در شهرهای مختلف هستند. برای مثال یک شعبه در شهر تهران و شعبه دیگر در شهر قزوین وجود دارد. هزینه بالای مراکز مخابرات آنالوگ باعث شده است که شرکت‌های بزرگ تمایل به برقراری ارتباطات تلفنی تحت شبکه داشته باشند.

سیستم تلفن ویپ در شرکت‌های کوچک و متوسط

در تماس با مطب پزشکان یا شرکت‌های مختلف پخش یک پیغام خوش‌آمد گویی که اطلاعات ضروری (ساعت حضور و نوبت‌دهی) را در اختیار تماس‌گیرندگان قرار می‌دهد تأثیر مثبتی در انتخاب و تصمیم‌گیری مخاطبان می‌گذارد. تقریباً ۳۰ درصد از تماس‌گیرنده‌ها نیاز به همین اطلاعات اولیه دارند و حدود ۶۰ درصد نیاز به پاسخگویی منشی دارند. این افراد پس از پایان پیغام منتظر پاسخگویی منشی می‌باشند. اگر نیاز به ارتباط تلفنی با منشی شما را دارند در زمان حضور منشی تماس انتقال می‌یابد و یا تماس به گوشی موبایل منشی شرکت منتقل می‌شود. همه این تنظیمات در سیستم تلفن ویپ وجود دارد و مدل OM12 این نیازمندی‌ها را برطرف می‌کند.

راه اندازی سیستم Voip در شرکت‌های کوچک و متوسط قابل انجام بر روی تجهیزات فعلی آن‌ها به‌صورت یکپارچه است. حداکثر تماس‌های هم‌زمان و ورودی‌های سرویس Sip با امکانات این دستگاه‌ها تنظیم‌شده و ورودی‌های مختلف را جذب می‌کند.

ارتباط بین دفاتر شرکت با ویپ

مرکز تلفن در شرکت‌های بزرگ دارای شعب مختلف

شرکت‌های بزرگ دارای بخش‌های متفاوتی هستند که در مکان‌های مختلف قرار دارند. بخش نیروی انسانی، مدیریت اجرایی، انبار و غیره دارای ساختمان‌های مجزا در مکان‌هایی دور از هم هستند. پیچیده‌تر بودن شبکه تماس قدرت بالای تلفن تحت شبکه VoIP را نشان می‌دهد. بسترهای انتقال داده و تماس علاوه بر E1/PR1 بر روی بستر شبکه‌های H323 قابل‌استفاده است و استفاده از Gatekeeper کار را آسان‌تر می‌سازد.

ارتباط مراکز تماس مختلف بر روی شبکه ابری و نظم حاکم بر ارتباطات بین آن‌ها راه‌حل برقراری تماس‌های داخلی و خارجی شرکت شما در مکان‌های مختلف است. شرکت‌های بزرگ ارتباطات گسترده‌ای با کارکنان و مشتریان خود دارند و برقراری تماس در این شرکت‌ها همواره مسئله مهم و اساسی است. مدیران این شرکت‌ها ارتباطات تلفنی مؤثر با کارکنان و مشتریان را لازمه حیات و فعالیت شرکت خود می‌دانند.

ویپ تیک تجهیزات و راه‌اندازی ویپ را با مناسب‌ترین قیمت، همراه با مشاوره و پشتیبانی حرفه‌ای به مشتریان گرامی ارائه می‌نماید.

به گفتگو بپیوندید

بازگشت به بالای صفحه