رد کردن لینک ها

ویپ تیک | VoipTik - بررسی دفتر کار مجازی و مزایای استفاده از آن

دفتر کار مجازی برای استارت آپ ها

یکی از مشکلاتی که برای راه اندازی کسب‌وکارهای جدید وجود دارد داشتن دفتر و محیط کار با مبلمان اداری و ظاهر زیبا است. راه‌اندازی این‌گونه محیط‌های کاری برای اغلب استارت آپ ها هزینه بالایی دارد.خبر خوش این است که با راه اندازی سیستم دفتر کار مجازی آرامان شما می‌توانید یک دفتر کار مجازی بدون خریداری یا اجاره مکان و استخدام منشی داشته باشید.

دفتر کار مجازی برای کسب‌وکارهای نوپا در حکم همان دفتر کار می‌باشد، بی‌آنکه نیاز به هزینه‌های سرسام‌آور باشد. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی به‌طور ماهیانه از تمام امکانات ارتباطی یک کسب‌وکار باسابقه مانند خط تلفن ثابت، فکس ، تلفن گویا، منشی دیجیتالی و غیر استفاده کنید. استفاده از دفتر مجازی سه روش زیر می‌تواند به تجارت شما کمک می‌کند:

۱. خرید خط تلفن ثابت اختصاصی برای دفتر کار مجازی

با در اختیار داشتن شماره تلفنی با امکانات تلفن گویا تأثیر زیادی در جذب مشتری و کسب اعتمادتان خواهید داشت. برای برقراری ارتباط با هر شرکت شماره تلفن ثابت در مقایسه با شماره تلفن همراه قابل‌اعتمادتر و جذاب‌تر در نظر مشتریان است.

۲. داشتن خط فکس اختصاصی برای دریافت فکس اینترنتی

۳. داشتن منشی تلفنی

حضور یک منشی حقیقی و حرفه‌ای برای پاسخگویی به تماس‌های ورودی مشتریان به کسب‌وکار شما وجهه خوبی می‌بخشد.

از سوی دیگر، برخلاف راه‌اندازی یک دفتر کار سنتی، راه‌اندازی دفتر کار مجازی هیچ‌یک از مشکلات و هزینه‌های اجاره مکان دفتر، استخدام منشی، خرید تجهیزات اداری مانند مبلمان، سیستم‌های تلفن، دستگاه، فکس و غیره را ندارد. ویپ تیک با ارائه خدمات ارتباطی، دفتر کار مجازی را برای کسب‌وکار جدید شما، مطابق با بودجه‌تان راه اندازی می‌کند.

خدمات دفتر کار مجازی «ویپ تیک» برای کسب‌وکارهای نوپا چیست؟

خدمات «ویپ تیک» در به سه دسته تقسیم می‌شوند:

1. تلفن گویا

پس از انتخاب و تهیه شماره تلفن ثابت و فکس اختصاصی می‌توانید در عرض چند دقیقه سرویس تلفن گویا را برای کسب‌وکار خود راه اندازی کنید. همچنین می‌توانید داخلی‌های متعددی را برای شماره تلفن ثابت خود تعریف نمایید.
اکنون وقتی کسی با تلفن ثابت شرکت شما تماس می‌گیرد، پیام خوشامدگویی پخش می‌شود. برای مثال:

با سلام. شما با شرکت … تماس گرفته‌اید.

سپس منوی شماره‌های داخلی شما برای تماس‌گیرنده شرح داده می‌شود و به داخلی‌های شرکت شما وصل می‌شود. برای مثال:

برای ارتباط با بخش فروش عدد ۱، ارتباط با پشتیبانی عدد ۲ و ارسال فکس عدد ۳ را شماره‌گیری نمایید.

تماس‌گیرنده داخلی موردنظر خود را انتخاب می‌کند و به فرد موردنظر متصل می‌شود. درصورتی‌که در آن لحظه امکان پاسخگویی برای اپراتور وجود نداشته باشد، تماس به‌صورت هوشمند به صندوق صوتی وصل می‌شود. شما می‌توانید زمان‌بندی‌های گوناگونی با پیام‌های خوشامدگویی متفاوتی برای سرویس تلفن گویای شرکت خود تعریف کنید.

2. منشی مجازی

با خرید سرویس منشی مجازی علاوه بر دریافت شماره تلفن ثابت و شماره فکس اختصاصی، دارای منشی مجازی نیز می‌شوید. منشی مجازی اپراتوری است که بدون حضور در محل کار، تمامی تماس‌های ورودی به شرکت شما را به‌صورت حرفه‌ای مدیریت می‌کند.

منشی‌های «ویپ تیک» چه‌کارهایی انجام می‌دهند؟

  • تماس‌های ورودی را پاسخ می‌دهد.
  • پیام صوتی را ضبط می‌کند.
  • انتقال تماس‌ها را به داخلی‌هایی که مشخص‌شده را انجام می‌دهد.
  • با مشتریان شما تماس می‌گیرد.
  • فکس‌های شما را ارسال می‌کند.
  • قرار ملاقات شما را تنظیم می‌کند.

سرویس منشی مجازی «ویپ تیک» برای کسب‌وکار نوپای شما بسیار مقرون‌به‌صرفه است و شما را از اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری، استخدام منشی و هزینه‌های حقوق و بیمه بی‌نیاز می‌کند. منشی تلفنی مجازی به‌صورت حرفه‌ای آموزش داده می‌شوند و با روابط عمومی و مسئولیت‌پذیری بالا، ارتباطات کاری شما را مدیریت می‌کنند و به کسب‌وکارتان جلوه حرفه‌ای‌تری می‌بخشد.

3. مرکز تماس

راه اندازی سیستم مرکز تماس درواقع همان منشی تلفنی مجازی برای تعداد زیاد تماس‌های ورودی است. با سرویس مرکز تماس «ویپ تیک»، تمامی تماس‌های شما با حجم بالا پاسخ داده ‌می‌شود. با استفاده از سرویس مرکز تماس «ویپ تیک» نیازی به راه اندازی مرکز تماس سنتی در شرکت خود ندارید.

تیم حرفه‌ای اپراتورهای ما با استفاده از به‌روزترین سیستم‌های مرکز تماس برای مدیریت تماس‌های شما آماده همکاری است. شما می‌توانید مکالمات خود را ضبط و شنود کنید و از این طریق می‌توانید مسائل مربوط به شرکت‌تان را بهتر مدیریت کنید.

به گفتگو بپیوندید

بازگشت به بالای صفحه